2009. április 18., szombat

Kopasz kör

A Bia után belekezdtem egy nagyobb pihenőfázisba, ami többé-kevésbé ment is. Egy két lassabb futást persze azért be kell iktatni az izmok átmozgatásához. Hetente egyszer-kétszer futottam lent a pályán is, nagyobb futás csak egy laza Juliánus 50 volt.
Ma reggel Feróval indultunk neki piedcat nagyszerű Kopasz körének. Sajnos ezúttal piedcat nem tudott jönni.

Reggel még hűvös volt, a tegnapi nagy zivatarok nyomai még az utakon voltak, és felhő is maradt még bőven. A kör elején még kicsit fáztam is... Feró nem, pedig Ő még lengébben volt öltözve. Átlagos sebességre álltunk be, nem volt lassú sem, gyors sem. Társam megismerhette kicsit a piros jelzés Nagykovácsi utáni szakaszai, ami még jól jöhet majd novemberben... :)

A felhők útközben kezdtek felszakadozni, a Tarnai pihenőnél fantasztikus volt most a kilátás. Nagykovácsiig nem nagyon találkoztunk senkivel útközben, most csak a miénk volt az erdő. A faluban mikor rátekeredtem a már jól bevált kék kútra, Feró szólt, hogy az út másik oldalán helyes kis ivókutat építettek. Hmm, hát most már mindegy. Nekivágtunk Nagykovácsi legmeredekebb utcáinak, majd a piroson visszahullámoztunk Adyligetig. A menetidő 2:30 lett, ami kicsit jobb lett, mint amire számítottam.

A lábamban végre nem éreztem a korábbi futásokat, úgy látszik hatott a pihenőkúra.

Nincsenek megjegyzések: