2009. december 16., szerda

Ha-hó!

...akkor futás!
Megint leesett egy kis hó, remélem ez már tartós lesz! :) Le is mentem futni egyet és remekül esett.

A múlt hétvégi Vulkánon már futottunk hóban, de akkor még csak a magasabb csúcsokon (Nagy-hideg hegy, Csóvi) volt vékony hótakaró. A Börzsöny csodálatos volt, a célban Feróval megállapítottuk, amit már eddig is tudtunk, hogy erre a túrára érdemes eljönni. A térdem sajnos nem javult a Piros óta, úgyhogy a futás része nem volt tiszta élvezet. A végére addig fajult a helyzet, hogy már a Tortúráról is lemondtam. :(

Közben persze teltek a napok, nyalogattam sebeimet, mormoltam az imákat, ámuldozva néztem a hóesést a meleg szobából... péntek délután indulunk Egerbe, hogy még egy utolsó csapást mérjek a betegre.. ;) Ahogy egy okos mondta volt, néha oda kell csapni a szervezetnek, különben ellustul! :D

A havas Bükk vár ránk, és mi nem váratjuk már sokáig!! Irány a Tortúra!!!

Nincsenek megjegyzések: