2016. április 3., vasárnap

Bia 25 2016


A futásokat tekintve az elmúlt 1-2 év nem volt valami fényes. Folyamatosan saját magam árnyéka voltam. Idén ez végre változni látszik. Márciusban sokkal kipihentebb tudtam maradni és ez meglátszik a futásaimon is. Még néhány hétköznapi edzés is belefért, így aztán sokkal nyugodtabban vártam már a nagy megmérettetést, a Mátrabércet. A Bérc előtt egy héttel volt idén a Bia. Furi, mert korábban szokott lenni. Nem aggódtam nagyon, ennek most be kell férnie, és igazából az edzéstervbe is beleillett egy gyors 25-ös. Mert a Bia egy gyors pálya. Itt ugye évek óta a saját időimmel versenyzek és ez most is így volt... és piszkosul jól ment. Tökéletes futás volt, kellően izzadtságos, ámde nem túlerőltetett. Úgy hoztam ki magamból a maximumot, hogy az végig jól is esett. És ez igazán nagy szó, nagyon régen volt már ilyen. A valaha futott második legjobb időmet tudtam hozni, 2:32 lett a vége.

Bátran állok a Mátrabérc elébe.
Suunto adatok

Nincsenek megjegyzések: