2009. február 16., hétfő

Tél újratöltve

Hu-hú! Azaz, hó hó! Kis enyhülés után újra támad a tél!
A hétvégi hosszú futás után ma be volt tervezve egy lazítós regeneráló futás. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen nagy élmény lesz. A melóban Feróval már tervezgetve figyeltük a sűrű havazást.. egy olyan igazi LeFaGySz néz ki szombatra a Mátrában.. :)
Alig indultam el az esti futásra, máris arcon vágott a felismerés ( meg a sok száguldó hópehely ), otthon hagytam a szemüvegemet. Most pedig igencsak elkell. Melinek bedobom a cuccait, aztán spuri vissza a szemüvegért. Szélvédő felrak, na így már mindjárt más. Igen jó szolgálatot tesz ilyen szeles hóesésben.

A pálya fantasztikus hangulatot áraszt. Épp nem fut senki rajta, csak egy két család szánkózik a Nyúldombon. A ropogós szűzhóban teszem meg az első körömet, nagyon meghozza a kedvemet a porcukorba öltözött táj. Pár körrel később már érkeznek újabb futók is, láthatóan ők is élvezik a helyzetet. Irtó hamar el is röppen a lazításra szánt idő. Nyújtok és tornázok még egy kicsit, aztán vidáman indulok Tücsiért.

Hóban futni jó! Fél méteres havat a Mátrába!

2 megjegyzés:

piedcat írta...

"Fél méteres havat a Mátrába!"

Haha! Nagyon naív vagy. Én most jöttem a Bakonyból, néhol a 100 cm-t is meghaladja!!! Örülhetsz. :)))

qvic írta...

Holnap meglátjuk, hogy mi vár ránk... hogy nem lesz sétagalopp, az garantált. :)