2010. október 16., szombat

Kopasz-kör


Reggel toltam egy kopaszt. Olyan "ahogy-jól-esik-tempót" terveztem, azaz nem terveztem semmit. A Lesst már hétközben lemozogtam, így nem kellett attól tartani, hogy megártana a tempó. Az eleje kényelmesen indult, főleg amikor megjelent az úton egy hatalmas gazdátlan eb... na ott rögtön sétára váltottam, vissza is ment a pulzusom 130-ig. :) Elkóricáltam mellette aztán újrakezdtem a futást. A bemelegedés után éreztem, hogy minden rendben van, lehetne tolni jobban is és feljebb kapcsoltam. Egész jól felpörgettem és született egy jó eredmény a végére: 2:18. Ez 11 perccel marad csak el az eddigi legjobb időmtől. Jó, mondjuk az ilyen rövid távon nem olyan kevés... :) de még így is remek kis lendületes futás lett ez összességében. A Timex 22,7km-nek mérte a távot.



Egy két helyen változott kicsit a terep. A Tarnai pihenőnél újradózerolták az utat valami fehér kaviccsal... kicsit elüt a környezettől, annyira nem jött be. A Telki utat is renoválták, ott még a markológéppel is találkoztam ami töltögette fel földdel az egyenetlenségeket. Az őszi erdei összkép azonban kárpótolt mindenért. Gyönyörű színes az egész erdő!

Itt lehet kivesézni a futást sportszakmailag.

Nincsenek megjegyzések: