2010. december 11., szombat

Börzsöny Vulkán 43,5km / 2216m

Kemény volt az idei Vulkán! Amilyennek lennie kellett. ;) Reggel hatalmas hófelhő érkezett felénk és hamar elkezdett szállingózni is. Ez később hóesésbe, majd néhol hóviharba ment át. A terep sok helyen nagyon jeges volt, a szöges cipőm itthon csuklott szerintem egész nap. A lefelékkel ezért nagyon csínján kellett bánni, mindenkinek muszáj volt kicsit visszavenni. Már-már csodával határos módon megúsztam a nagyobb firkálást, pedig többször is igen közel jártam hozzá. A kedvenc mozdulatom az volt, mikor a Miklós-tető oldalában fél lábon csúsztam 1,5 métert lefelé egy elég furcsa pózban mert a masik lábam magasan a levegőben volt. A Fekete-völgyben viszont most megúsztuk a fürdést, pedig tuti fixre vettem a túra előtt. Egy hatalmas fa volt rádöntve a patakra amin át lehetett mászni (miután útugrottam egy elég széles másik patakágat). A legnagyobb kihívás címet szerintem holtversenyben a Holló-kő-Salgóvár szakasz és a Taxi-nyiladék nyerte ma. Előbbin végig tombolt a jeges északi szél hóvihart zúdítva az arcunkba (meg kell hagyni az új Adidas kabátom kiválóan állta a sarat... akarom írni a havat), utóbbira pedig ráesett napközben a hó... és mint tudjuk a hóval borított tükörjégnél aligha van csúszósabb. Rázós menet volt, mégis nagyon simán ment. Végig kontrolláltan, visszafogottan, egyenletesen. Nagyon élveztem. Az átlag pulzusom 160 lett, az időm pedig a 2. legjobb Vulkán időm az eddigi 5-ből: 6:19. Feró is behúzta még éppen 7 órán belül.
Köszönet a rendezőknek a remek túráért (és az órámnak a remek navigálást)!

Timex adatok

Nincsenek megjegyzések: