2011. október 8., szombat

Less Nándor Emléktúra 48km

A tavalyi csapatból ismét én vittem le RitaB-t, IldiH-t és Gabikát is, Peti csatlakozott az odaútra még ötödiknek. Cserépfaluban 5 fok fogadott minket reggel. Most csak a 48km-t vállaltam be és mint kiderült nagyon jól tettem. Ez a 48km is elég fárasztó volt. A tempó mérsékelt volt, 6:30-t terveztem és az 1 perccel megfejelve össze is jött. Az idő csodálatos volt, az őszi Bükk nem kevésbé. Az ellátás (még így is, hogy ez már a tizenegyedik teljesítésem volt) újra levett a lábamról. Az idei újítás a futóknak kedvezett, izó, kóla és szeletelt gyümölcsök, csokik vártak a pontokon a már jól megszokott kenyereken és italokon kívűl. A nevezési díj ehhez képest még mindig nevetségesen alacsony. A célban elfogyasztottam a remek levest és pihiztem egy jó nagyot. Volt időm, Moiwa-t kellett megvárni 60-ról, visszafele Ő váltotta Ritát. Nem kicsi mákkal ismét kaptam egy aranyérmet, mert a felnőtt kategóriában még így is sikerült a legjobb időt jönnöm. Csodálkoztam is rajta. SC meg szentségelt, 10 perccel maradt le. Volt egy senior, aki viszont megelőzött. Szégyen gyalázat... mármint nekem. ;) Remélem jövőre majd sikerül jobban felkészülnöm.

Timex adatok

Nincsenek megjegyzések: