2011. október 29., szombat

Piros 85

Az idei Pirosra nagyon nem voltam felkészülve, de mindenképp menni akartam. Egy darabig még kérdés volt, hogy bevállaljam -e a 85-t vagy megelégszem a 65-tel is, de végül úgy döntöttem, hogy ha már megyek, akkor végig. Lassan de biztosan. Így is lett. Jóval visszafogottabban kezdtem, mint szoktam és ez később is így maradt. Hozzám képest alacsony pulzussal haladtam.
A Kopár csárdánál a leves jót tett, onnan kicsit jobban ment. Aztán Nagykovácsi után már teljesen rendben volt minden. Nem siettem, de élveztem a futást. A Fekete-fejnél sötétedett rám. A sötétben idén is kiválóan lehetett haladni a kihelyezett fényvisszaverők miatt. A végén a Budaörsi leereszkedés ment egy kicsit nehezebben mint szokott. Az összidőm idén 12:58 lett. A szervezés továbbra is példás! Köszönet érte!

Timex adatok

2 megjegyzés:

PingPanther írta...

Gratulálok!
A 13 óra sem rossz, ne szerénykedj! Látom, mint a legtöbben, te is a plébániáról mentél vissza az Antónia utcába! Én is! Pedig a tavalyi tracked alapján még arra mentél egyből.
Sokat segített a 2010-es tracked, az első elkavarásnál Google maps alá raktam be és azt kuksoltam a telefonon. :-)
Üdv, Kristóf

qvic írta...

Köszönöm! Igen, a plussz kanyart másodszorra gyűjtöttem be, így a plébánián is kétszer voltam. De azon nem múlott semmi. Gratula neked is, hogy végigtoltad! ;)