2012. január 7., szombat

BÚÉK 2012 ! 19,5km / 847m

Tavaly nem vállaltam be a BÚÉK-ot a BHTCS előtt, idén viszont újra duplázásra szántam el magam. Péntek este még orkán erejű szél fújt, de az este szerencsére elég szépen mérséklődött. Így aztán pompás körülmények fogadtak minket Hűvösvölgyben. A rajtig piedcat és Kati társaságában mentem, de a túrán nem együtt indultunk. Nekik egy kellemes gyaloglás volt betervezve. Nekem pedig egy kellemes futás. Ami száz százalékosan sikerült is. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog esni most a gyorsabb tempó. Rengeteg előzgetés és lendületes futás. Valahogy sikerült olyan időzónában indulnom, hogy gyakorlatilag futókkal nem nagyon találkoztam (ok egy párost kivéve az Apáthy szikláknál). Az összidőm 2:07 lett, aminek örülök.

Timex adatok

..most pedig készülődök az éjszakaira.. :)

Nincsenek megjegyzések: