2012. január 28., szombat

Téli Mátra XL

Idén a Téli Mátra XL-n is jubiláltam. Eljött a 10. teljesítés ideje is. Időtervem nem volt, csak elképzelésem arról, hogy kb mire számíthatok. 6 órás teljesítést céloztam meg. Az egy évvel korábbi 5:33-as időm részidejeit megnéztem előtte, hogy legyen viszonyítási alap. Minden a terv szerint alakult, MSzentImréig összeszedtem +15 percet. Ez jó is volt így, sikerült nem elfutni az elejét. A kényelmes kezdés hasznos volt, holtpont nélkül haladtam tovább Galya felé. Az idő kiváló volt végig. A Mátra tiszta hó, mérsékelt hideg és szélcsend. Pazarr. Galya után gyorsultam kicsit, de ez mondjuk így van minden évben, a résztávok ideje innen kb meg is egyezett az egy évvel korábbival. Tartottam a negyed órás hátrányt. A Kékes mászása most jól ment. Szépen lassan, egyenletesen, gond egy szál se. Ami meglepett, hogy még a felvezető gerincen sem volt semmi szél. Teljes csend és nyugalom. Hihetetlen volt, ilyen talán még egyszer sem fordult elő. Fent a csúcson nagy volt a felhajtás, sielőkkel telt meg a környék. A Kálló-völgy pedig hozta a szokásos formáját, sok előzgetéssel (rövidtávosok) és jó kis jeges csúszkálós részekkel. Végül 5:48-cal értem célba, aminek nagyon örültem. Szép jubileum volt.

Nincsenek megjegyzések: