2012. szeptember 22., szombat

Szombati edzés

Ma futottam egy kicsit a Budai hegyekben. Elég érdekesen alakult. A pulzusom nagyon alacsony volt, nem teljesen értettem az okát. Igaz, hogy lazán mentem, de még ahhoz képest is többet vártam volna. A HHH-ról lefelé még meg is igazítottam az övet, megkocogtattam az órát, nem volt túl hihető a 135-ös pulzus még lefelé sem... Az átlag 150 lett. A Határ-nyeregtől most a Virágos-nyereg fele mentem az Újlaki-hegyen át. A Vihar-hegy tetején egy földön fekvő emberrel találkoztam, bevackolta magát a turistaút közepére. Csak később derült ki, hogy Ő egy pontőr volt az Aragonit 30 nevű túrán. A HHH-n már jöttek szembe a túrázók, köztük pár ismerős is. Elég nagyon volt az élet az erdőben egyébként minden fele. Futók, kirándulók, kiránduló csoportok.. mondjuk nem is csoda, az időjárás előrejelzés is megmondta, ma remek kiránduló idő várható. Az volt. Reggel mikor indultam mondjuk még fáztam, 8 fok korul volt csak, de mire végeztem 15 lett.

Adatok az órából.

Nincsenek megjegyzések: