2012. október 20., szombat

BSI Intersport Terepfutás 29km 2012

Két éve voltam Ákossal és Lucával először ezen a remek kis rendezvényen. Ezen a linken olvashattok róla bővebben. Az akkor leírt véleményem idén sem változott, inkább megerősödött. Továbbra is tetszik ez a kezdeményezése a sport irodának. Idén egyedül indultam és saját tempóban nyomtam le a hosszútávot. A pálya vége módosult egy picit, a táv kb ugyanannyi, egy kicsivel több lett a szintemelkedés benne. Mindenesetre a 29km még mindig túlzás. 2010-ben 27,2km-t mért az óra, idén 26,8km-t. Szaszáé 28-at. Valahol a kettő között lehet az igazság. Az időm remek lett, 3:02. Ez átlagban az eddigi összes közül a 8. legjobb lett.




És hogy írjak egy kis negatívumot is... azt az egy dolgot nem értettem, hogy miért csak 7:30-tól indították a helyszíni nevezést, ha 8-kor van a tömegrajt. Emiatt már 7 környékén sorba kellett állni, de fél 8-ig nem sokminden történt. Utána viszont alig maradt idő a rajtig.. ezen még lehetne csiszolni.

..a másik ( a BSI-től teljesen független ) negatívum a mai napon az volt, hogy a térdfájásom erőteljesen visszatért a futás alatt. Úgy tűnik, többet kell pihentetni. A Pirosig majd vigyázok rá.

Itt lehet megnézni az idei adatokat:

http://www.trainingpeaks.com/av/A6IM336HKDOGEJICU3NLB6FJOU

A 20. helyezést csíptem meg összetettben ( 186-ból ).

Nincsenek megjegyzések: