2008. szeptember 13., szombat

Ferencvárosi futás

Ezen a hétvégén rendezik meg nálunk a lakótelepi vígasságokat. Ennek keretén belül a zöldgömb sport egyesület újra megrendezte a Ferencvárosi Futás nevű futóversenyt is. Reggel 8 után 5 perccel már mentem is le nevezni a leghosszabb, 8 km-es távra. Ugyan utálom a beton futásokat, de ezzel a versennyel elfogult vagyok, mivel verseny közben a házunk előtt futhatok el... idén kétszer is a megváltozott útvonal miatt.
Örömmel figyeltem fel egy másik lokálpatriótára a nevezőasztalnál... úgy látszik, a helyi hirdetményem megtette hatását. :) Nagyon helyes!
Kicsit később újra lejöttünk, immáron Timivel, hogy megnézzük a fiatalságot. A 14 év alatti korosztályos versenyeken nagyon sokan részt vettek, az iskolák szép számmal képviseltették magukat.
A délben induló 4km-es korhatár nélküli versenyen már nem volt olyan nagy a tömeg, ennek megvártuk még a befutóját, majd melegíteni kezdtem. Hol máshol, mint a Nyúl dombnál. ;)
Az én versenyem 13:05 körül startolt el. Az elején megint nagy volt az iram, de most okosabban kezdtem, mint tavaly. Nem hagytam magam elhúzatni az élmezőnnyel, mert abból nem sok jó sült volna ki a későbbiekben. Végig egyenletes, de nagyon jó tempóban haladtam. A tempó persze még így is nagyon szokatlan volt, és nem igazán nekem való. Tudtam, hogy a lábam meg sem érez 8km-t, de a tüdőm egész idő alatt majd szétszakadt. Így jár, aki ultrázik és mellette néha sprinttávokba bonyolódik... :)
A pálya megváltozott a tavalyihoz képest, ezért nem tudom összehasonlítani az eredményeket, de érzésem szerint (is) sokkal jobbat futottam idén. 35:30 lett a vége, kb abszolút 8. hely. Ez idén kevés volt a kategóriában a dobogóra.

Jól esett. Jövőre benevezek a 4km-re is a 8-as mellé. Az tökéletes bemelegítés előtte.

Nincsenek megjegyzések: