2010. augusztus 14., szombat

Vértesi barangolások 50

Nyaralás alatt Petivel beterveztük ezt a vértesi túrát. Ő bringával a 75-t, én futva az 50-t. Szombatra 32 fokot mondtak, péntek este pedig nagy vihar volt, esővel, zivatarral. Kemény menetnek néztünk elébe.

A Vértesbe elég ritkán jövök, pedig nagyon klassz kis hegység. Gyönyörű erdői vannak, hatalmas rétek, széles utak. Futáshoz, bringázáshoz is ideális terep a hosszú lankás emelkedőivel. Ezt most megtapasztaltuk. A futás remekül ment, nem hajtottam szét magam, csak szépen egyenletesen. Az elején ment a hasam, szóval nem is bírtam volna elfutni az első kilómétereket... :) A 2. pontnál szedtem rendbe magam egy 8 perces megállóval, utána már nem volt semmi gond. A végére borzalmas meleg lett. A káprázatos kilátás kárpótolt a szenvedésekért az utolsó hegyről. Az időm ezekhez mérve meglepően jó lett, kerek 6:00. Jó felkészülő kör volt a Maxihoz.

Azt hittem, hogy most először csinálom ezt a túrát, később visszakeresve láttam meg, hogy már voltam az 50-n 5 éve... mik vannak...

2 megjegyzés:

piedcat írta...

Hát hogy mik vannak...

Na szép, látom nem emlékszel, még hárman voltunk, csak akkor nem 6 óra alatt teljesítettük. :)

Egyébként grat.

Józsi

qvic írta...

Én meg a memóriám... híresen rossz páros vagyunk. :)