2011. január 9., vasárnap

BHTCS elemzés

Timex adatok:
http://www.trainingpeaks.com/sw/RTWKXFL2YZHMRC3NCGNXD6MTNQ

Lemértem az optimális útvonal idén 1,7km-rel volt hosszabb a tavalyinál. A szinteket nem számoltam össze. A bejárt útvonalam jó volt, 1 nagyobb és két kisebb hiba csúszott be:
1. Felsberg után túlmentem a nyiladékon, de hamar észrevettem és korrigáltam

2. A Fekete hegyek után bekavarodtam egy sűrű részbe, ahol elvétettem az irányt is az ágakkal hadakozva, így volt egy kis felesleges kanyargás...

3. Egy nagyobb hibám volt, és az az utolsó hegynél, a meglepetés csúcsnál. A Kis Kopaszt irányban kellett volna becserkészni, sokkal optimálisabb lett volna távban és szintben is.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha ez vigasztal a mezőny nagy része a Tarnai-pihenőn keresztül (tehát úgy ahogy te) érte el a Kis-Kopaszt. Én mondjuk ott is mentem vissza. Egy valag hibát elkövettem. Jövőre én is készülök majd...-)

qvic írta...

Szó sincs róla, hogy bármiért is vígasztalnom kellene magam. Teljesen meg vagyok elégedve az eredménnyel. A hibákból pedig majd igyekszem tanulni. ;)

Névtelen írta...

Jól látom a timex adatoknál, hogy a táv 25 km lett? Ez elég meglepően hangzik...

qvic írta...

Nem jól. Át kell kattintani a "Summary" fülre, ott mutatja a bejárt útvonal hosszát. A másik valószínűleg a légvonalban mért távolság az előre beírt trackpoint-ok között, bár ezt nem ellenőriztem még. :)
A Summary fülön látszik amit az óra is mutatott: 34.61km.
Ha letöltöd a track-et (export), akkor mapsource-ba is betölthető például. A mapsource 35,2km-nek mondja (nem tudom mivel korrigál).