2011. január 9., vasárnap

BHTCS elsőkézből röviden

Most értem haza a BHTCS-ről. Nagyon szuper volt!! Idén kihagytam a BÚÉK-ot és csak az éjszakait vettem tervbe. Kellett a kis rápihenés, mert hétközben eléggé leharcoltam magam melóban.
Szokás szerint korán mentem ki Nagykovácsiba, 17:25 körül értem a bejárathoz, pont akkor nyitották ki a népnek az ajtót. A meglepetés hegy a Kis Kopasz volt. Nagyon alattomos kis hegy, nagyon le kellett menni a Tarnai pihenő alá és onnan felkapaszkodni. A táv így hosszabb is meg szintesebb is lett mint tavaly. Viszont cserébe most kifogástalan idő volt. Szép letaposott hó, szél csak mutatóban néhol, ott sem erős, -1, -2 fok kb. Kipróbáltam egy merész változatot és elsőnek az Ilona-lakot látogattam meg, onnan pedig a Meszes->Perem hegy->Nagy Szénás... útvonalon haladtam. Nekem eléggé bejött. Nagyon jól ment a futás is, 23:08-kor érkeztem vissza (5:08) első érkezőként. Negyed órával később jött egy feladó, más nem ért be amíg elindultam hazafele.
Nagyon jól éreztem magamat, köszönet a remek túráért!

Nincsenek megjegyzések: