2009. augusztus 20., csütörtök

Nyár végi Kopaszozás

A nyaralások után vissza kell zökkeni a hegyi futóedzésekbe. Egy héttel ezelőtt nézegettem a ttt honlapját, de nem találtam megfelelő túrát a hosszú hétvégére. Megakadt a szemem azonban egy bicajos túrán, a Nati emléktúrán. 12 éve nem voltam bicajos teljesítménytúrán (és akkor is először és utóljára)... ez azért elmond valamit a felkészültségemről... :) Viszont nagyon tetszett az útvonala, így elhatároztam, hogy megpróbálom a babatávot (70km). Előtte viszont mintegy felvezetésnek futok egy Kopasz kört csütörtökön.

El is indultam, elég korán. Korán? Mikor leparkolok egy hölgy már éppen végez a futással. Kényelmesen indulok, nem terveztem semmi komolyat mára, csak egy kis ráhangolódás. Nem szerettem volna izomlázat összeszedni a másnapi megpróbáltatásra. Hát a lassú futás remekül ment. Fáradtnak és lomhának éreztem magam egyébként is. Az is voltam. A piros sáv kitérőjén a cserkésztáborba vezető műút előtt erősen kerülgetni kellett a lórakásokat. Felérve látni véltem a ló farkát is kint a műúton. Aztán ahogy kiértem az útra láttam, hogy tényleg lófarkat láttam, de egy csinos hölgy viselte egy babakocsit tolva futott éppen a lovarda felé. :) Ez jó. Ezt majd én is kipróbálom, ha babatolásra kerül a sor. ;)

Lassan haladok felfelé, szerencsére kedvem van, csak erőm nincs, így vissza azért nem fordulok. Útközben elém toppan a bokorból egy gyönyörű róka úgy tíz méterre. Látszik rajta, hogy azt se tudta hol van, úgy megzavarta, hogy ilyen nyílt terepre ért. Engem sem vett észre, volt pár tiszta másodpercem, hogy megcsodáljam. Mikor észrevett, rögtön visszasurrant a sűrűbe. A Kopaszra jó negyed órával később érek fel, mint szoktam. Nagyon lassú vagyok... de ez most egyáltalán nem baj. Lefelé sem szaggatok, csak élvezem a lejtőzést. A Tarnai-pihenőből kristálytiszta a kilátás. Lent a kereszten elkap a hascsikarás, be kell ugranom a bokorba egy táncra. Meleg lesz ma, sőt már most is majd megdöglök a napon, ahogy a Telki úton futok Nagykovácsi felé. Nagykovácsi előtt aztán két futó-hölgy látványa frissít fel, majd pedig a buszvégen levő csap. Flakon feltölt, irány vissza. Innen már könnyebben megy, de cseppet sem gyorsabban. :) A vége 2:48 lett, ami egy jó nyugdíjas tempó. Hehe.

Nincsenek megjegyzések: