2009. augusztus 1., szombat

Bükk 900 2009

Egyedül indultam az idei Bükk 900-ra. Hajnali kelés és 4:15-ös indulás Pestrõl. Miskolc után a Bánkútra vezetõ szerpentin külön élvezet volt ilyen forgalommentes idõszakban, most nyomhattam, senki nem lett rosszul a hátsó ülésen. :) 6:30-kor parkoltam le Bánkúton az egyetlen ott álló autó mellé. Korán van még. Nekiállok összepakolni a cumót, mert otthon csak bedobáltam mindent ami kellhet. Közben két srác már a Borovnyákról jön lefelé. Csak lesek. :) Õk már a túrát csinálják, a rajt már kinyitott. Újabb autók érkeznek, mindenki készülõdik. Én még kajálok, elszöszmötölök, átöltözök a tájfutó ruhámba. Jó hûvös van még így reggel, felhõs az ég is, kezdésnek nagyon jó... Végül elindulok lefelé a síházhoz. Az érkezõk nevezési lapokat töltögetnek, és térképeket böngésznek. Egy-két trükkösebb csúcsot közösen megbeszélünk, merrõl érdemes támadni. 7 óra elmúlt már, mikor én is nevezek. Újítás idén, hogy meleg ételt is lehet rendelni 200 Ft-ért, amit bográcsban fõznek a rendezõk a túra alatt. Ez nagyon klassz, be is fizetek én is. Szólok, hogy délre tervezek visszaérni és végül 7:15-kor nekivágok.

Semmi nagy trükközést nem terveztem idénre, inkább kisebb-nagyobb finomításokat szerettem volna kipróbálni. Az elsõ pár csúcs begyûjtése alatt találkoztam pár túratárssal, aztán már kevésbé. :) Egy nagyobb csapattal a Fodor hegyen találkozok, együtt indulunk lefelé. A Nagy István-erõsén kicsit elkezd esni az esõ, de nagyon hamar abba is marad. A korán induló két sporit pedig a Körös-bérc csúcsánál érem be. A Virágos Sár-hegynél volt az egyik legnagyobb módosítás, ami mondhatom elég rosszul sült el :)) Viszont most már tudom merre nem szabad menni. A Nagy-Kõ-hátról leérve találkozok egy visszafele teljesítõvel, de a célig mással nem.

Kések két percet, 12:02-re érek vissza a rajtba 4:47-es idõvel. Az ebéd még javában rotyog... :) Helyette betolok két lekváros kenyeret és degeszre iszom magam mindenféle jóval. Jól esik a pihenés. A fõrendezõ viccesen azt igéri, jövõre megoldja ezt a meleg étel elkészülés dolgot is, nekem kétszer kell majd teljesítenem, úgy kész lesz a kaja is. Még az is lehet, hogy szaván fogom majd. :) Fél óra múlva jön egy egri tájfutó, de Õ nem teljesítõ, a 7. csúcsnál feladta mert rosszul volt. Beszélgetünk még egy negyed órát, aztán indulok vissza az autóhoz.

Szuper volt idén is ott lenni, egy élmény volt, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: