2009. augusztus 31., hétfő

Új bringa a láthatáron

A Nati túra után úgy éreztem, hogy a Mundót nem akarom ilyenekkel szétgyilkolni ezért be kell szereznem egy hegyre való gépet is. A múlthéten nézelődtem bicaj ügyben, olvasgattam mindenféle hasznos tesztet, ilyesmit. Választék volt bőven, szinte mindenkinek van hobbi kategóriás jobbfajta típusa. Meridát (Matts, TFS), Gepidát (Sirmium), GT-t (Avalanche) és természetesen Trek-eket nézegettem leginkább. A Meridák szépek de átlagosak, a Sirmium a legolcsóbb, jó is, de még a Mundóm is szebb nála, a GT tökéletes és messze a legszebb bringa, a Trek pedig a legjobb felszereltségű. Naná, hogy a GT mellett voksoltam és pénteken elmentem nézelődni a Berguson-ba. Élőben is nagyon tetszett (bár ott csak fehérben volt éppen), remek vételnek tűnik az ár/teljesítménye alapján.

Hétvégén aludtam rá még párat, végül ma (hétfő) visszamentem megrendelni. Azt ígérték 7végére meglesz.

Nincsenek megjegyzések: