2012. április 21., szombat

Balboa "kör"

Ma Csizivel a Balboa körre mentünk edzeni. Ő Feróval már volt korábban, én még nem ismertem ezt az útvonalat. Terepfutó körökben elég népszerű, még honlapja is van:
Balboa honlap
Futanet.hu-n is írnak róla

A kör, ami nem is kör 19 kilóméter és kb 800m szintemelkedés van rajta. Szóval egy erős kis útvonal. A srácok szerint itt csak 2:07-t lehet futni... legalábbis ahányszor próbálkoztak mindig az lett a vége. Alapvetően tetszett, az az egy dolog bosszantott, hogy túl sokszor kell autóúton átkelni.

A futás nagyon jól ment. A Mátrabércet már nem éreztem a lábaimban. Vittem magammal egy fél literes üveget vízzel, az kellett is és pont elég volt. Remek időt fogtunk ki, az elején még borongós volt, de később kisütött a nap is. Meleg volt. A János-hegyi lépcső tetején bemutattam a kötelező örömcsápolást is, 1:07-tel fordultunk. Visszafele könnyebb az útvonal, jóval gyorsabbak is voltunk, és a végét még egy kicsit meg is rángattuk, hogy véletlenül se 2:07-re érjünk be. Az összidőnk 2:05:54 lett. Remek.


Timex adatok

A pulzusgörbémen az tűnt fel, hogy mennyire követi a magassági görbét. Ilyet még nem nagyon produkáltam eddig. Elég jól néz ki. ;)

Nincsenek megjegyzések: