2012. május 1., kedd

Sárga Puntó

Nem, ez nem az új autóm, csak egy érdekes kombó volt a Majális napján. Piedcat mára tervezte be a PUNTO-t, ami Piedcat utolsó nőtlen terepfutását jelenti (Ollé!). Cseles módon jó későre rakta az indulást, hogy még véletlenül se hagyjam ki a ziccert, a Sárga 20-t. Annak ugyanis ott a vége, ahonnan a közösségi futásunk indul és még időben oda is lehet érni. Én persze rákaptam a csalira, így a már-már szokásos borzasztó logisztikával megcéloztam Pilisvörösvárt.

Mivel előző nap későn értünk haza, és a lányom még éjfélkor is szórakoztatott, jó későn feküdtem le, cserében viszont jó hamar keltem. Kb 3,5 órát aludtam és indulni kellett Hüvösvölgybe. Verda lerak, irány a buszvég. Elértem a buszt, ez egy kritikus pont volt, mert a következő egy óra múlva jött volna... Ráadásul egy vaci új (ne jó nem, de úgy nézett ki) Merci állt be a megállóba. Még a sofőrök is gyülekeztek a busz mellett és nézegették, hogy hú ez miez? Ezzel elsuhantunk Solymárig, ott jött egy kis séta a vasútállomásig. Itt fáztam rendesen. Mivel hőséget jósoltak mára, annak megfelelően öltöztem, így reggel ez viszont még elég kevés volt... A vonatot is elértem, ami végre elvitt Pilisvörösvárra.

A túra rajtja új helyre költözött. A megtalálásával nem volt gond, bár a tömeg rossz irányból közelítette meg, így tettünk egy kis kerülőt. Belefért. A rajtban flottul megy a nevezés, nem is időzök sokat, 7:10-kor nekivágok a távnak.

Kikavargok a városból és máris mászás indul fel az Antónia-árkon keresztül. Most örülök a hűvös kezdésnek, itt nem lenne kellemes nagy melegben felcaplatni. Könnyen is haladok, hamar felérek Nagykovácsiba. A Zsíros-hegyhez közeli Muflon itatóban találom az EP-t. Innen a Kerek-hegy fele veszem az irányt, ahol a sárga jelzés csinál egy furcsa kis kitérőt. A fordulóban van a következő pont, gyorsan meglett ez a pecsét is.

Továbbindulok és lefele haladok Budaligetre. Átkelek a műúton és az Alsó-Jegenye völgy bejáratánál találok egy frissítőpontot. Pecsét itt nincs, egy csokit veszek el csak az ott őrködő lánytól. Spuri tovább. Az EP jóval odébb vár rám, a Rózsika-forráshoz közeli pihenőnél.

A futás remekül megy, tele vagyok energiával. A zöld kereszt elágazásánál a réten majálisi rendezvény van készülőben. Állítják a standokat szorgalmasan. Én továbbra is a sárga sávot követem ami a Kávária-hegy alatt cselez egy kicsit, de megtalálom az utat. A következő pont a Kötők-padjánál van. Ezen a szakaszon már egy másik rendezvény szalagjaival is találkozok az úton. A BSI is erre a napra szervezett rendezvényt a Hüvösvölgyi reptérről. Többen meg is kérdezték tőlem menet közben, hogy én már azon futok -e... :)

A pont után a sárga tovább hullámzott a Virágos-nyeregig, ahol a BSI-s rendezők serénykedtek szorgalmasan. Elkocogtam mellettük, irány az Újlaki-hegy. Jól megy a mászás, felfelé előzök egy futót. Itt már nagyon ritkás a mezőny. Odafent kapom az újabb pecsétet. Innen már alig van valami hátra. Határ-nyereg, ahol szintén nagy a BSI-s nyüzsgés, majd át a Vadaskerten, ahol vadak helyett Procaliber-rel találkozok.. Pislogok is nagyokat. Kicsivel fél 10 után, 2:24-es idővel érek célba. Remek! Van még időm enni inni az újabb rajt előtt.. Az ELTE-s csapat szorgosan dolgozik a célben és a kenyerek is nagyon jól esnek. Megkapom a díjazást is. Klassz, ez jól esett. Jöhet a második felvonás.

Ekkorra már elég meleg lett, a PUNTO nem ígérkezett könnyűnek. Piedcat remek beszámolót írt a nemes eseményről, itt olvassátok tovább a történetet:
http://piedcat.blogspot.com/2012/05/punto.html

Timex adatok a Sárga 20-ról

Timex adatok a PUNTO-ról (1,2km lemaradt az elejéről)



Nincsenek megjegyzések: