2009. január 1., csütörtök

Új év, új kihívások

A legtöbb ember még fel sem ébredt a buli utáni alvásból, de én már túl voltam 2009 elsõ futásán. Újév reggelén mindig nagy élmény futni. A város még alszik, az utcák néptelenek. Reggel nem szokásom futni a hétvégéket kivéve, de január elsején mindig jól esik. Felfrissít, feltölt, így biztos, hogy jól indul az év. ;)
Odakint mínusz 8 fok volt, kicsit a szél is fújt és szállingózott a hó. Az utakon hófodrokat sodor a szél, keréknyomok még alig vannak...
Alulra csak a téli futónacim vettem fel, de felülre négy réteget pakoltam magamra. Kesztyûbõl sem a vékony selyemkesztyût vittem ezúttal. Ez most egy kis szerkó teszt is volt egyben a BHTCS-re. Ide pont jó volt, de a hegyekbe azt hiszem alulra is húzok még egy réteget.

Nincsenek megjegyzések: