2008. augusztus 13., szerda

cipő ügyek folytatás... az új trónörökös

Nyitásra szerettem volna menni a boltba, de esélytelen volt, nem tudtam elszabadulni melóból, csak ebéd után. Szerencsére nincs messze a munkahelytől, így gyalog indultam neki. A bringát nem akartam kint hagyni az utcán a bolt előtt. A Dunán átkelve jut eszembe, hogy oda is csöröghettem volna előtte, hogy érdemes -e egyáltalán elindulnom. Féltem is kicsit, hogy semmi nem lesz már abból amit a honlapon láttam, ki tudja mikor indult az akció.
A bolt egy pincében van, szűk lépcsősoron érkezek le. Az eladó épp az olimpiai történéseket követi figyelemmel, de ahogy meglát, már kapcsolja is ki a TV-t. Elmondom, hogy terepfutó érdekelne, és láttam, hogy vannak akciós csukák is. Na erre jön a hideg zuhany (amitől féltem), az akció már két hetes és mindent elvittek már. Egyetlen pár cipő maradt raktáron. Na bumm, kész vége. Javasolja, hogy nézzem meg az új modelleket, amik már ott voltak a boltban. Megnézni megnézem szívesen, de 30-ért most valahogy nem akartam cipőt venni. Kérdi, hogy milyen méret kéne. Én meg mondom, hogy USA 9,5. Az egy pár cipő, ami megmaradt az akcióból egy Trabuco 10 WR. Ez kevésbé tetszett a honlapon, meg nem is gore-tex-es, de amúgy nem rossz...

Nézi a méretét. Ez egy USA 9,5-es. Felcsillan a szemem, ilyen nincsen! Ezt a méretet mindig viszik ezerrel, általában vadászni kell rá, itt meg pont ez maradt meg? Ami nekem kell? Ez valami égi jel lehetett, szóval gyorsan bele is ugrottam, és próbálgattam. Kényelmes, és valójában sokkal jobban néz ki így élőben, mint a honlapra felrakott képen. Azt is megtudom, hogy az a csillogó réteg a külsején, ami annyire nem tetszett képen nézve egy védőréteg, ami a cipőt az oldalról támadó ágaktól védi. Húúúú... nagyon belelkesedek, elmesélem az eladónak, hogy pont ez a problémám az Adi csukákkal, hogy azok ott esnek szét. No ez nem fog. Ott biztos nem. Igaz nem gore-tex-es, de mint megtudtam vízlepergetős. Az is valami.

Tetszett nagyon a cipő, és ha már az ég is így akarta, hogy csak rám várt a boltban, nem hagyhattam ott. Nagyon örültem neki. És 17,3 rugóba fájt csak. Bónusznak még vettem egy power-gel-t, ami szintén egy ritka és állítólag jó fajta gél remek árban, szóval annak is megörültem. Ha beválik jövök még vissza többért mindenképpen.
Este a szokásos futásra még nem vittem el Trabuco pajtást, szóval a próba még várat magára. Csak azért nem, mert még bevetés előtt szeretnék pár fotót készíteni róla.

Nincsenek megjegyzések: